برگزاری بزرگداشت هفته بسیج در قزوین 

همایش بزرگداشت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی در محل سالن همایش کوثر ناحیه دو برگزار شد.

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در همایش بزرگداشت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی گفت: این شهدای عزیز ستارگان درخشان و به یادماندنی استان هستند که در نظام تعلیم و تربیت می‌درخشند.

وی افزود: حضور بیش از ۵۵۰ هزار دانش آموز در عرصه دفاع مقدس و تقدیم ۳۶هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار و ۸۰۰ شهید فرهنگی به انقلاب اسلامی سنجه خوبی برای کسانی است که می‌خواهند عملکرد نظام تعلیم و تربیت را مورد بررسی قرار دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن امروز در پی دین زدایی و اخلاق زدایی در جامعه به ویژه در قشر بانوان معزز است؛ بنابراین یکی از مهمترین وظایف امروز ما مبارزه با این برنامه دشمن است.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: برای مبارزه با برنامه‌های دشمنان لازم است بسیجیان خود را از لحاظ بنیه علمی، تفکر و بصیرتی تقویت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به معلمان بسیجی تاکید کرد: اگر امروز می‌خواهید دانش آموزان در سبد انقلاب بمانند باید به اصل و شیوه محبت‌ورزی توجه کنند؛ تندخویی و خشونت ره‌آوردی جز پیاده سازی دانش آموزان از قطار انقلاب به دنبال نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.